Co zkusit novou metodu, jak se vyléčit?

18.05.2015 14:03

Od počátku se snažíme vyléčit nemoc jako projev. Přes našich 2000 let vidíme, že to nikam nevede a přesto to zkoušíme stále znovu. Co takhle, zkusit to přesně z té druhé stránky. Neléčit projev, ale zbavit se příčiny?

 

Nemoc je jako náš nejlepší přítel.

Stojí pevně po našem boku dokud ho potřebujeme. Neopustí nás ani v té nejvyšší nouzi, ani když ho zavrhujeme, ani když jím opovrhujeme. Nikdy nás nezradí.  Nebere si nic na co nemá právo. A vrátí se láskyplně, i když se snažíme ho vyhnat.

Je to náš nejlepší přítel, který nás nechá jít svou cestou až ve chvíli, kdy jsme na to skutečně připraveni.

Děkujte svým nemocem za to, že skrze ně můžete rozjasnit svou mysl a svá srdce a učinit prostřednictvím sebe svět lepším.

 

Mí drazí, 

v nedostatku kvality duchovního vzdělávání na planetě Zemi (nemluvím o náboženství, ale o vzdělání ducha), došlo k tomu, že většina lidstva prahne pouze po materiálních statcích. Život je pro ně to, co právě teď žijí, a protože nemají tyto duše víru v nic, nic pro ně nemá, kromě peněz a hmotných statků, které za ně nakupují, vlastně cenu. Věří, že se narodili, zemřou a to je vše. 

Se ztrátou lidských hodnot, přicházejí do našich životů nemoci. Ač to zní paradoxně, jsou to dary, kterými nás Bůh obtěžkal, abychom měli šanci poznat, co tu v lidském společenství děláme chybně. 

Člověk se chce nemoci samozřejmě zbavit, ale neuvědomuje si, že se chce vlastně zbavit sám sebe...

Nelze, aby Vám kdokoli odejmul nemoc, protože pokud se vaše hodnota v daném směru nezmění, nemoc se vrátí nebo přijde prostě jiná, podobná.

Jistá skupina léčitelů Vám nemoc "odejmout" může, ale takoví vědí, že tento čin je pod odplatou, protože je to protivení se boží vůli a duchovní cesty postiženého člověka.

Lidé vyhledávají léčitele, kartářky, hledají šťastnější budoucnost, někoho, kdo je zbaví jejich trápení, čekají "kdy už přijde to štěstí", ale úplně zapomněli, že ono samo nikdy nepřijde, že nikdo za vás vaši nemoc nevyřeší, že budoucnost u kartářky není řešením. 

Řešením jste totiž vy sami.

Cesta úspěchu tkví v pochopení, že každá nemoc je pouze odrazem vašeho nitra.

Už to, že jste svolní s touto myšlenkou vás vede krůček po krůčku k uzdravení.

Protože se snažíte sami zjistit, co se za vaší nemocí skrývá, změníte tak styl myšlení od původního „najdu někoho, kdo mne uzdraví“ k nové, správné formulaci myšlenek, tedy:

„najdu původ své nemoci a uzdravím se.“

Samozřejmě, v některých případech opravdu nemoc odchází sama, ale někdy je tělesná schránka už tolik poškozená, že je třeba něčí pomoci.

Velmi nevhodné jsou proto zbytečné operace – například odejmutí žlučníku, mandlí, štítné žlázy…. to jsou velmi důležité orgány, nenahraditelné a po operacích už není cesty zpět.

Pamatujte, že nemoc za vás nikdo nevyléčí.

I já jsem kdysi navštěvovala různé nejprv lékaře, v domění, že spolknu pilulku nebo prostě někdo něco udělá a já se uzdravím.

Ovšem nikam to nevedlo a jednoho dne jsem skončila přes půl roku na neschopence, následně jsem byla uschopněna, ale bohužel, problémy přetrvávaly stejně jako předtím a já už byla vyčerpaná a zoufalá. Cítila jsem se ukřivděná, že si tohle přeci v životě nezasloužím… „co jsem komu udělala…“ apod…

Hledala jsem tedy léčitele, bylinkáře, dokonce i filipínského léčitele. Prostě někoho, kdo mi dá „zázračnou energii“ a já „budu uzdravena“… Všichni byli báječní a úspěšní, ale vždy jen na krátkou dobu a pak se mi potíže vrátily zpět.

Byla jsem bláhová… stále jsem hledala někoho, kdo něco udělá, aby mi bylo líp. Ale že bych měla udělat něco já sama, tak to mně nenapadlo….

 

Jednoho dne mi došlo, že už takhle nemůžu žít dál. Že si prostě budu muset pomoc sama. A jestli se to nepovede mně, tak už nikomu.

Na dobrou radu jsem zakoupila všechny knihy od dr. Tombaka o očistách organizmu. Vzala jsem to zgruntu. Když jsem si představila kolik pilulek jsem do sebe za posledních pár let naházela, už jsem nechtěla takhle dál žít.

Jela jsem dle knihy, očistu střev, jater, lymfy, česnekovou kůru dle tibetského receptu.

Najednou jsem cítila silné vedení shůry. Věděla jsem, že teď jsem na dobré cestě. Stále mně vedli, ať očistím své tělo, že to nutně potřebuji.

Zakoupila jsem kvalitní, drahý odšťavňovač (šnekový) a změnila totálně svou původní životosprávu, po které mi začínalo být najednou špatně. Skončili knedlíky, omáčky, buchty, koblihy, bílé rohlíky, pečeně… Nahradili je odšťavněná jablka, rajčata, víno, řepa, okurky, melouny, mrkve, zelí a já  nevím co ještě. Poznala jsem život z jiné stránky… a nesmírně mně to naplňovalo.

Trpěla jsem na alergie na trávy a na velké množství potravin (med,celer,petrželka, očechy, heřmánek - no asi na dvanáct surovin). Měla jsem problémy se slinivkou, žaludek po žaludeč.vředech, rozhozenou štítnou žlázu, na kterou jsem brala léky. Byla jsem malátná, unavená, spavá. Vyčerpaná, na slunci úplně vyřízená a za celý život jsem se nikdy neopálila.

Trpěla jsem na několikatýdenní nekonečné migrény, na které jsem spolykala tunu prášků, ale bolest nikdy neustoupila.

S novým životním stylem, po očistách, které jsem prošla, všechny tyto choroby zmizely. Nejvíce po očistě jater.

Změnila jsem úplně svoje myšlení. Na mém zdraví mi totiž nikdy moc nezáleželo, brala jsem ho automaticky. Začala jsem se sama snažit tělo, které jsem si zdevastovala uzdravit a začala jsem si ho víc vážit. Měla jsem radost z každé maličkosti, která se na něm vylepšila.

Dnes vím, že moje cesta očist vedla i k tomu, že asi o dva roky později se mi spustila energie, kterou dnes používám a díky níž léčím.

Proto Vám radím, dbejte na čistotu ducha, ale i těla.

V čistém těle se dobře žije.

Mnoho léčitelů vám bude radit zbavit se duchovních příčin, aby nemoc odezněla, ale nutné je také nezapomínat na tělesnou očistu, protože jde ruku v ruce s duchovní příčinou.

Přeci jen, naše duše tu přebývá ve hmotě a zanešenou hmotu je třeba vyčistit.

Bohužel, pokud je vaše příčina duchovní a vy začnete „pouze“ očistou fyzickou, nepomůžete si. – viz například milion druhů diet na hubnutí….

Je mnoho duchovních příčin, které hrají roli ve vašem uzdravení, nosíte na sobě jak křivdy, bolesti, slzy, … které vám způsobily druzí, tak emoce, kteří na vás druzí vložili – např. jejich výčitky svědomí, které vůči vám mají nebo také křivdy, bolestné vzpomínky apod.

A to se dostáváme do kapitoly – O Lásce a Odpuštění.

Tedy, pokuste se podívat na svou nemoc jako na někoho, kdo vám ukáže, jak dál.

V mém případě stačila zpočátku očista těla, k hlavnímu uzdravení, ale i tak, jsem později přišla na několik potíží, které měli, a některé dodnes trvají a mají, duchovní příčinu. I já jsem tu jenom člověk, i já si tu řeším své starosti. a ty se snažím očistou odpuštěním a pochopením ze sebe sejmout. Vždy s pochopením, odpuštěním a láskou.

 

Neboť jak průvodci pravili –

Na všechny nemoci na světě jsou dva léky – Láska a Odpuštění.

A je to svatá pravda.

Boží energii dávám tedy komukoli, kdo si o ní požádá a přeje si být uzdraven. Ale chtěla jsem vám jen vysvětlit, že k uzdravení vám nebudu stačit jen já, ale především vaše snaha se uzdravit. A já pak "jen" pomohu otevřít brány k vašemu zdraví a šťastnému životu.

Přeji Vám hodně božího požehnání a pevné vůle na vaší cestě k uzdravení.