Mýty o kartářkách. A co já?

08.05.2012 08:44
Mnoho lidí si myslí, že přijdete ke kartářce a ta už z pohledu na Vás, vychrlí všechny detaily z Vašeho života od minulosti, až do konce bytí.
 
Hodně z nás jde ke kartářce s tím "ji vyzkoušet". Něco o tom vím. Stejně jsem seděla u ní poprvé i já:-).
Nazvala jsem jí "babou co mele nesmysly", a nakonec, po dvanácti letech jsem sama tou "babou".
Mimochodem od "baby co mele nesmysly" jsem odcházela šokovaná a v slzách. Některé její předpovědi mám ještě prožít, ale valnou většinu z nich, už mám za sebou.
Jsem velmi ráda, že jsem se nechala přesvědčit, a že jsem za tou paní tehdy šla. Otevřela mi oči a já dokázala zlomit to, k čemu jsem nemohla najít odvahu.
Tohle byla zrovna jedna z žen s velkým darem. Při výkladu měla vize, takže karty byly spíš jen vodítkem, chrlila ze sebe všechno rychlostí světla, trefovala jeden zásah za druhým. Byla jedna z těch, kdo Vám dokáží předpovědět, budete mít dvě děti, potkáte muže, se kterým si budete nejprv nějak dopisovat a pak spolu budete žít v malém bytě, ale nakonec postavíte dům.
 
Jsou ale i kartářky, které dle karet mohou říci doporučení, kudy v životě směřovat a nebudou Vám chtít říkat časové údaje.
 
Budoucnost je prapodivná věc. Těžko soudit, jak moc se dají naše osudy ovlivnit nebo do jaké míry jsou nám předurčeny.
 
Je evidentní, že něco určeno zkrátka máte - soudě dle své osobní zkušenosti.
Ale na druhou stranu, je tu ještě mnoho věci, které můžete po cestě vykonat, než se k hlavním bodům Vašeho života dostanete.
 
Po nelehkých zkušenostech svého bytí, bych ráda pomohla najít cestu bludným a smutným.
 
Nechci Vám vykládat "na lásku" a na to "kolik jednou budete mít dětí".
 
♦ O LÁSCE
 
Věřím, že každý z nás má směr, kterým má jít, ale jak už jsem popsala v článku Kde hledat cestu ke štěstí, je důležité, abychom šli správným směrem.
Třeba zrovna svojí lásce naproti.
 
Je těžké potkat toho, s kým máme prožít životní soucítění, když "Já jsem nějaká a jdu nějakou cestou" a můj osudový partner "Je jiný a jde jinudy".
Nemá smysl si namlouvat, že se narodíme, vyrosteme a potkáme prince snů, se kterým budeme žít spokojeně až do smrti.
Na to by byl život až moc černobílý.
 
A v tom vězí ta zapletitost.
Od mládí slýcháváme pohákdy o princeznách a princech, kteří se milují nezištnou láskou až do smrti.
Ve vyšším věku shlédneme romantické filmy, přečteme romány... a začneme hledat lásku, o které jsme slýchávali lidi vypravovat a ve filmech o ní hrát. Pak, když neuspějeme, upadneme do smutku, nedůvěry a často se ze strachu ze zklamámí, odvracíme ke vztahům zády.
Bohužel, hledáme špatně.
 
O cestě, jak najít  lásku, jsme slyšeli a viděli jen krásné lidské představy, bohužel, realita je jinde.
A proto Vám chci vyložit karty.
♦ abyste uviděli Váš směr, kudy v životě jít,
♦ abyste Vaší správnou životní cestou našli souznění, případně pochopení, proč ho stále nemůžete najít
♦ abyste pochopili, že jste třeba v nevhodném zaměstnání, proto se Vám tam nedaří
♦ abyste pochopili, že Vaše smýšlení ovlivnilo Vaše zdraví
♦ abyste pochopili dopad neuzavřených partnerských vztahů
♦ abyste pochopili dopad nevyřešených křivd a nepochopení s Vaší matkou, otcem...
♦ abyste našli v tomhle Světě sami sebe